777 767 059
Часто задаваемые вопросы
Mám si lekci při provádění rezervace rovnou zaplatit?
Pokud jste naším klientem máte zakoupenou permanentku, kartu multisport, nebo vložený depozit, tak lekci pouze „objednejte“ - nahoře na liště se rozsvítí text: Úspěch: Rezervace byla úspěšně provedena. A to je celé.
To, že u rezervace svítí vykřičník „nezaplacena“ znamená, že nebyla dosud uhrazena!! Lekci uhradíte ve chvíli, kdy načtete kartu do našeho systému na recepci.
Pokud máte kartu Multisport Benefit, musíte mít pro rezervaci skupinových lekcí vloženo minimální částku jednorázového vstupu na lekci (pro případ storno poplatku), lekce bude při příchodu uhrazena z Multisport karty. Pokud nemáte dostatek peněz na depozitu můžete si nový vložit, stejně tak zakoupit novou permanentku.
Kdy se spustí aplikace?
Aplikace pro android i pro IOS již funguje! Stahujte v GooglePlay a AppStore.
Co všechno mimo rezervací systém nabízí?
Nový systém slouží jako E-shop. Ve svém účtu si můžete dobít depozit. (POZOR! Při depozitu, který je spojený se slevou nejprve částku vyčerpejte a poté dobíjejte celou novou částku, v opačném případě se vymaže sleva, která byla s původním depozitem nastavena). Koupit členství do posilovny. Zakoupit si nové permanentky do posilovny nebo na skupinové lekce.
Dostanu při zrušené lekci informaci?
Lekce se ruší automaticky 3 hod před jejím konáním pokud je nahlášeno méně klientů než 4.
Ano, informace bude zaslána emailem i SMS. Zároveň si můžete zkontrolovat konání lekce v rezervačním systému.
Co se stane, když se z aktivity omluvím méně než 12 hodin před jejím začátkem?
objednaná aktivita se přesune na seznam „čekající storno poplatky“, pokud se lekce plně obsadí, nebo pokud se plně obsadí kapacita kurtů na badminton, nebude Vám účtován žádný storno poplatek.