Mám si lekci při provádění rezervace rovnou zaplatit?
Pokud jste naším klientem máte zakoupenou permanentku, kartu multisport,
nebo vložený depozit, tak lekci pouze „objednejte“ - nahoře na liště se
rozsvítí text: Úspěch: Rezervace byla úspěšně provedena. A to je celé.
To, že u rezervace svítí vykřičník „nezaplacena“ znamená, že nebyla
dosud uhrazena!! Lekci uhradíte ve chvíli, kdy načtete kartu do našeho
systému na recepci. Pokud bude lekce stornována, vyhneme se tak
problémům při kontrole a vracení peněz na Váš účet a nám tím ušetříte
práci, děkujeme.
Pokud máte permanentku a zároveň vložené peníze na depozitu, automaticky
se lekce uhradí z vložených peněz a ne z permanentky! Pokud máte kartu
multisport, musíte mít pro rezervaci skupinových lekcí vloženo minimálně
120,-Kč, v případě, že rovnou v systému lekci platíte, odečte se částka
z depozitu a Vaši multisport kartu již nebude možné pro úhradu lekce
použít. Pokud nemáte dostatek peněz na depozitu můžete si nový vložit,
stejně tak zakoupit novou permanentku.
Kdy se spustí aplikace?
Aplikace pro android i pro IOS již funguje! Stahujte v GooglePlay a
AppStore.
Co všechno nový rezervační systém nabízí?
Nový systém slouží jako E-shop. Ve svém účtu si můžete dobít depozit.
(POZOR! Při depozitu, který je spojený se slevou nejprve částku
vyčerpejte a poté dobíjejte celou novou částku, v opačném případě se
vymaže sleva, která byla s původním depozitem nastavena). Koupit
členství do posilovny. Zakoupit si nové permanentky.
Dostanu při zrušené lekci informaci?
Lekce se ruší automaticky 3 hod před jejím konáním pokud je nahlášeno
méně klientů než 4.
Ano, informace bude zaslána emailem i SMS. Zároveň si můžete
zkontrolovat konání lekce v rezervačním systému.
Co se stane, když se z aktivity omluvím méně než 12 hodin před jejím
začátkem?
objednaná aktivita se přesune na seznam „čekající storno poplatky“,
pokud se lekce plně obsadí, nebo pokud se plně obsadí kapacita kurty na
badminton, nebude Vám účtován žádný storno poplatek.